Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

hidup ini Perit


Aku perlu menangis untuk meneruskan kehidupan ini .
 Tanpa kesedihan , kesusahan , keperitan , kekecewaan , kebahagiaan  dan kegembiraan , apalaa erti hidup ini . Aku benggang melewati hari2 dalam kehidupan ku . Aku buntu . Aku keliru ! 
Aku mahu difahami . Aku bukan nya mahukan kebebasan . 
Cukup aku difahami ! Aku juga mahu di sayangi oleh orang2 yang aku sayangi . 
Aku mahu orang2 yang aku sayangi sentiasa dan selalu berada di sisi ku . 
Aku nda mahu ada tembok pemisah antara kami . 
Tapi kini aku sadar tidak semua apa yang kita inginkan dalam hidup kita akan dapat . 
Aku sayangkan mereka semua . hmmm .selagi aku bernyawa selagi itulaa air mataku takkan kering .
 Buat insan yang aku sayangi , aku selalu menyayangi kalian .


www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

No comments:

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya