Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

Sedangkan Lidah Lagi Tergigit .




Ya Allah , 
bagi aku semangat , bagi aku kekuatan untuk menghadapi segala ujian yg engkau berikan kepada ku 
Aku cuma insan lemah Ya Allah . 
Aku nda mampu tuk hadapi semua nii . hati ku hancur berkecai . aku kecewa dengan semua ini .
 adakah penantian ku ini hanya sia2 ? adakah ini penghujung nya ? 
Ku hanya terlalu menyayangi hamba mu ini . tiada yang mampu ku katakan . 
Engkau maha mengetahui nya . Tidak cukup apa yg aku lakukan selama ini ?
 Pengorbanan ku terhadap nya . aku sanggup bertarung nyawa tp ini balasan nya . 
susah ka untuk aku di fahami ? apa salah ku ? Berilah kami petunjuk mu . Hidayah mu . 
Semoga aku sentiasa Kuat . dan bukakanlah pintu hati nya untuk lebih menjadi orang yg lebih baik dan berguna .
www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

No comments:

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya