Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

Apa sebenarnya yang kita nak ?



:67::67:Lolaii Lolaiiii:67::67:

:48:Jam Lappy ku skrang menunjukkan 2.44 page:48:
:68:hmm , tgok tak title ku kat atas tuh:120:
apa sbnarnya yg kita nak dlm idop kita :120:
:face41:nak cantek:120: lawa :120: kacak :120: kaya :120: nak bhagia :120:
yeaa . of course laa.
:face18:btul tak :120:
sapa2 pun nak suma tuh kan:120:
(dasar manusia xbsyukur)
:131:hahahaha.
yeala , aku pun nak suma tuh , nak jd cantek cm bidadari mu .
tapii .. utk apa kita nak cantik lagi :120:
:104:sdgkan ALLAH dah jadikan kita sempurna .
ALLAH bagi kita mata untuk melihat.
mulut utk bercakap , telinga untuk mendengar . Dan ALLAH juga bagi kita akal fikran tuk berfikir.
hidung untuk mhidu :120:
yeka :120: hidu gam :120:
hoho .
:60:masih tidakkah ckup tuh suma :120:
Kita terlalu mengejar itu semua .
Pena ka kita bygkan kita ni cacat .
:9:lahir dalam ketidaksempurnaan :120:
sedangkan untuk membayangkan nya pun sdh amat perit .
:86:apatah lagi untuk merasakannya .
dalam masa yg sama kita gunakan pemberian ALLAH tuh
ke jalan yg tidak baik .
:59:sayangnya ..
hehe , aku pun bukan nya baik sgt pown .
:77:hamba lemah dan selalu SALAH .
hanya untuk renungan bersama .
okeh :120:
make its easy .




:22::22::22::22::22::22::22::22::22::22::22::22::22::22:

lalala .
btw , aku nak ucap bebanyak terima kasih kpada follower
aku yg sudi follow aku , biar pun aku gertak @ tak ikhlas .
hahaha .
:h::h:Love u ALL:h: :h:
:face19:Muahhhhxxx:face19:
dah laa . aku nak hout luk .
tido tido .
nak mimpi jd bidadari .
haha .
okeh babaiiiii .


:26::26::26:
p/s : Aku tak jeles laa kamo santek . sbb aku lagi lagi santek
hahaha . Kiddink :10:







www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

7 comments:

alif haris said...

tape follow awk dgn ikhlas sepnuh hati ni .. hak3

Kak Sal said...

akak nak kaya bule???hahahha dasarrrr.....

Mohd Shukri Fadzillah said...

tido la kauuuoooo hahah

Anak Wak Mail said...

bersyukur dengan apa yang Allah dah kurniakan..=)

Aida Omar said...

btol2..setuju!!
bersyukur dgn ape yg ada..
eh aida follow ikhlas la..hahah

Andrik McVean said...

hi i have followed your blog and i hope you can follow me back

Hashira Yusoff said...

kalau kita bersyukur atas nikmat yg Allah beri kita peliharaan kurniaan yg ada sebaiknya.. :D

cth : aurat :)

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya