Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

aku tidak tahu !

Saya sangat bosan .
urghhh , ari2 mghadap benda yg sama .
hmm , arinii msuk ke3 ari saya keja .
buku laporan still blank . uh !
oh my gosh . napa saya sgt sgt laa pemalas .
kain saya bertimbun .
blek uma , hadap mukak kwn , siling , kipas !
weii , saya mw blek kg . mw makan sodap2 .
mw main sama miaw comel + undut .
mw bha . bwk laa saya blek please . huhu .
apa dah laila nii . mgarut sak lebih .
oii , saya keja mcm d balai polis ohh .
hari2 bhadapan dgn kes . atoiina rayang ! matai na kitak .
hmm , suda laa uma jauh . tiap ari jalan kaki .
selimm laa saya ni .
suda laa xda bus . hmm , mmg xda bus pun . haha .
hoii , sapa yg baik aty sini . bagi saya keta .
wahh , sodap nya mulut .
hihi . urm , best gak laa dpt hadap mukak mr.maman
everyday . huhu . biarpun dia bz keja ,
ada juak ms nya mw jenguk saya d sini yg semakin comel .
oh please laila ! huhu . oit , napa bha follower saya
dak pndai btambah ni .
haha . follow laa saya bha . jgn kamu malas bha .
jgn ikut mcm saya . hihi .
memain jak laa . saya tgah pusing ni .
tym rest nii ndk tw mw buat apa .
ndak tw apasuda ku taip ni . ikut skaty sak . maaf ya :)
peace No WAR .
ok laa sayang . aku ndak tw suda apa mw d coret . hehe .
sampai jumpa ya . jaga diri suma . hihi . jaga kesihatan .
hahahhaha .
k chau ! love u all :)

www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

No comments:

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya