Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

Ayu Oh Ayu



Selamat pagi aka Tengahari . layan belogg dulu okey .
keja aku suda laa siap . skg mau senang lenang dulu .
mau layan bunga cinta aty ku . sehh ! pujaan aty malaya yoii !
haha , jom ta tengok kakak aku nii (wahh , perasan!)
jeles aku dok tengok dia nii (over)




* Sweet nya dia pakai tudung .
sgt sgt suka .



*bersama suami tersayang . moga bahagia :)



*aku tumpang gumbira pernikahan korang . even aku jeles ! huhu .
aku doa korang bahagia hingga ke anak cucu .



*sangat2 laa manis mcm kurma . haha .


*tada makeup pun ttp cantik , tetap aku suka .



*dari kerana mata , yang memberi kuasa .
oh aku tergoda , aku tergoda terkecewa (nyanyi jum)



kalo bleh aku mau gak cantik + lawa mcm ayu .
tp mmg aku dah d takdirkan bgini . manusia serba serbi kekurangan .
aku redha dan terima seadanya aku . hehe .
tapa laa , asal kau ayu bahagia aku jgk bhagia .
sebab aku amat mcintai mu .
hahaha . sowt dah aku . tapa2 . aku bukan lesbo oke .
first aku tgok dia ni dlm drama "DARI MATA ARISA"
Diadaptasikan dari novel "KAU SAYANGKU"
best apa . hehe . dari situ laa aku jatuh cinta dgn nya .
aku harap juga ayu d jauhkan dr kontrovesi yg bukan2 .
wahh , bleh jadi "mama" ayu dah .
paling2 laa penting , harap korang leh pertahankan hubungan korag erk .
jgn pula mcm artis lain yg sdh bercerai berai .
oke dehh . thats all . see u . tata .

www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

5 comments:

Amy Syaquena said...

amy suka dia shantik sangat...

Hai saya singgah sini dari blog sinar raudah , salam kenal dan follow blog kamu , jemput ke sinar raudah ye. happy blogging..

LAILA said...

hak hak . oke oke . chantek kan ?
happy blogging gak .

lala lalilu said...

ouhhhh ! aq sukaa ini pasangann . sngat cntek dan hensem . padan gilakk ehh . mataa c ayuu lae tuhh . semmad gilakk ! aiilyke :D

LAILA said...

mmg ! chenta ku kan . hahaha .

amranaiman said...

syanteknya isteri org .. haha melepas sudah :P

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya