Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

HARI PUASA SUDAH MARII .

first all of you ASSALAMUALAIKUM WBT . Nda sedar masa terlalu pantas berlalu . sok posa da kan ? hehe . happy xterkata . hari berganti hari xterasa . hmm , moga2 tawun nii lebih baek dari tawun sebelum nii . semoga sinar myinari kehidupan kita suma . moga bjalan lancar jg segala aktiviti kita . apa2 sak laa . asalkan yg baek2 seja . aku sangat sangat laa penat hari nii . dgn cuaca yg sangat laa panas . btw , ALhamdulillah . cuaca panas tapi datang jgak hangin nya . syukur laa bukan bencana alam a.k.a tsunami . Nauzubillah . hmm , panas matahari , aty ku panas jgk . ntah laa ssh jgk mw ckp . mls aku mw xplen bnda yg sulit d sini . apa lagi kalo bilang pasal relation . buang masa bukan ? lagi pun aku nda suka mgempen sal peribadi aku . tp tpaksa laa kempen malam nii . haha ! sowt . kepala ku jam ! pening sgt2 laa ! rabun jauh ! silau yg over sdh ! migrain teruss . tinggal spek jak trus pyakit dtg . heii . tp bsyukur laa , bukan buta jgk kan . manusia mmg bgini . kuat mmbebel . kuat mgeluh . ssh2 kita , malang2 kita tp kt xsedar mc ramai org yg tdk bernasib baek d luar sana . aku bersyukur dgn segalanya . back to the main point . hehe . eishh . si magkuk hayun tuh bha ! kin panas . oke laa . stop ! malas mau ckp ! bosann ! sakett aty . haha . mcm mau mnangis jak aku mlm nii bha . agak lama suda air mata ku xkeluar . bgus jgk agaknya kalo mnangis nii kan . buang tayik mata jgk . haha . aku dah renew balik diri aku . no more tears . maksud nya . malas suda aku mw mnagis psal sang jantan yg xfaham aty kita kan . aku dah bosan meratapi kesedihan ku . haha . yalaa . aku manusia xsempurna . xda manusia yg bahagia seja . ahh ! kimaki ! enough laa . aku mau mandi . mw sahur . haha , see u all . lovee u allz . SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN .
betul kan nawaitu a.k.a niat kita d bulan yg muliia ini . insyaALLAH .
www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

No comments:

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya