Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

hati ke hati

aku bukan novelis . aku bukan cendikiawan .
aku bukan sejarahwan . aku hanya laila . aku hanya seorang manusia biasa .
lemah tidak berdaya melawan arus kehidupan .
tapi aku tetap akan menjadi aku untuk meneruskan kehidupan nii . aku berbloggie bukan kerana nama . bukan kerana minat !
tp kerana suka aty ku . aku menaip tanpa bfikiran . otak kosong . minda belayar . aku xsuka novel . aku xsuka membaca . aku bukan idealis . tp adakala nya aku menaip tuk melepaskan resah d dada tatkala tiada seorang pun yg mmandang aku .
ketika suma org tidak mempedulikan aku . ketika kwn mbelakangkan aku . ktika kekasih ku menjauhkan diri dari ku . Sbenarnya apa itu kwn ?
heii , actually aku xda kwn . aku rimass dgn suma nii . aku xpena lagi jumpa kwn yg baik yg perfect . oh my god , kirimkan aku kwn yg baik .
bukan kwn yg backstabbed ! yg depan baik ,
blakang dia crita keaiban kita ! iya ! aku bukan nya sempurna !
tidak mcm kau yg ku anggap kwn tersanggat laa baik !
eihh , ckup laa sandiwara mu itu . aku punya kekasih yg baik .
ckup untuk mengubah aku , tingkahlaku ku , peribadi ku dan memahami ku .
yg paling penting dia syg mcm aku syg dia . tp biar laa KAMI sak yg tw rasa aty d dada nii .
tidak perlu dkempen yg kmi tengah hangat bercinta !
oh tidak ! publisiti murahan . aku budak makerting mmg kenal sgt dgn bab2 nii . publisiti murahan yg tidak berbayar . haha .
erkk , sudah laa ! omong kosong . aku tidak tahu bercerita .
aku paling benci untuk menerangkan .
apa laa dgn org yg mmg otak stengah . lambat pikap or lampik . penat mmbebel tp mc ndak d faham . hadoiii . ckup ckup ckup ! im stuck ! babaiii :)

www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

3 comments:

diyan said...

laila dyan paham
sebab series peanh rasa apa yang laila rasa :( sedih gak la kan
kwan ni macam macam ada ,tpi kena pndai pilih la
tak semua hati bersih :)

ZWAN SABRI said...

Entry ni mmg best!
suka susun kata yang awak tulis.. ;)

MySuaraBlog: Nak Peluk Kamu!

LAILA said...

hehe . makasii diyan and zwan . hehe . korang mmg best . hahahahha .

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya