Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

AKU Okay Bha .

Assalamualaikum wbt . waa , x lama mawu raya kan . sabar sabar . HAHA . sungguh byk dugaan di bulan PUASA ini . waaaa , malar mata ! haha . xda story ku DARLA . seja mw update . on9 tiap ari tapi malas mw mnaip . busan . ilang tenaga . haha . aku ni kesian seja kwan sekerja ku . becintan cintun ma tunang orang rupa nya . di tipu dia selama ni . hmm , apa punya balak ! lu g mampoi ah . suka kasik main2 perasaan org . bajet artisan laa u nii . hm , sabar ya syg . dia akan dapat balasan juak satu ari nant . jauhkan laaa aku dari begitu . nda sanggup aku ya . eh , dah laa . nant ada org sakeeettt aty laa pulak . HAHA . btw , buat orang2 yg aku BLOCK d fb tuh minta mahap yaa . atas permintaan mr.maman . mayb atas sebab nya yg sgt sgt laa munasabah . its okey . i LOVE you . huhu . k baii :) selamat hari puasa . Tinggal berapa hari seja . jgn malas2 posa okeh . selamat maju berjaya diri . bla bla bla bla .

www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

No comments:

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya