Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

yum yum hmm

hari ni keberangkatan beta pulangg ke kampung halaman .
rindu sgt sgt . rindu family . rindu mw makan makanan kampung .
haa , aku mmg org kampung pun . so what ? haha . kiddink !
em , aty aku kebelakangan nii bebetul x okey . pasal apa aku sendiri pun blurr .
buntu hotak ku !
hmm , my amsterr aku akan mrindui mu seperti selalu . Dan seperti yg kau tau .
hee , jiwanggs . em , maafkan aku yaa . kepalak ku agak keras sedikit .
pasal semalam tuh sorry morry . aku bebetul penat . aku nantok .
sampai ketemu after RAYA raya yaa .
k laa . itu seja . asal TERupdate mmg !
aku manusia yg selalu khilaf .
MAAFKAN AKU .
hv a nice day u ollz .
www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

No comments:

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya