Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

erti HARI RAYA buat aku ...

Salam sejahtera & salam satu malaysia :)
semalam adalah last kunjungan ku berhari raya .
biar pun hujan lebat sanggup aku jalan asal kawan ku happy !
hahaha , sempat g kalansanan & petagas seja . memandangkan jam 9 gerak dari uma ikut rombongan . then balik uma jam 12 a.m . adaka org beraya tengah malam . kesian tuan uma balek2 mguap . haa . tapa2 . bukan selalo kan .
every year raya aku rasakan sama jak . tada bezanya . happy or sedih rasa nya sama seja .
maybe , pasal aku xpena lagi beraya dengan my real family . aku bukan mw ckp apa . tapii rasanya mmg lain . bukan aku xsygkan family aku skg tp..... its so hard to say . only god know my feeling .
hmm , let it go . aku sebenarnya xtw mw ckp apa . bila smpai bab2 yg myentuh rasa ati ku trus kondem ! hilang akal fikiran . aku gila sebentar . dari yg berjela2 aku nak ckp tinggal sepotong .
hilang segala imaginasi ku . aku mau kongsi cerita ku , tp korang xkan faham selagi korang x mengalaminya . maybe , one day u all akan rasa then u all akan tau rasa ati aku , apa yg aku rasa . mmg sebak d dada tp aku redha dan pasrah . mgkin ini laa suratan takdir ku .
tapa laa , aku tau mc ramai yg punya cerita sedih d luar sana kan . hidup ini mmg palat , tp harus ingat esok masih ada . hmm , setiap kali aku dengar takbir raya , aku jadi sedih sgt . airmata ku teruss keluar mengingatkan arwah baba . xpena laik aku beraya dgn arwah seumur hidup ku . sedangkan dia meninggalkan ku , aku belum kenal erti kehidupan . hmm hmm hmm .
buat u all , hargai laa sisa2 hidup kita bersama org yg tersayang . hargai laa mereka . esok lusa sapa yg tw kan . mgkin kita atau dorang yg akan pergi dulu .
ALLAHUALAM .
so , u all byk2 laa berbakti pada mereka . hilang nya mereka tidak akan ada ganti nya .
biar aku menangis darah sekali pun , masa xkan berulang kembali .
aku hanya mampu mendoakan kesejahteraan arwah baba d sana . terima kasi kerana sudi hadir dalam mimpi ku . aku sangat merinduimu baba ....... aku mau sangat berjumpa dgn baba biar pun sesaat ........
AL-FATIHAH .

www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

3 comments:

Izzaty Ishak said...

Al-Fatihah utk arwah baba.

Sabar ye. Yang masih hidup teruskan kehidupan ;)

jia creatifelt said...

done follow u...tq dear

wawa said...

be strong yaa dear ,, al-fatihah ,,

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya