Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

OUH my Lovely Day :D

selamat petang kawang2 , blogger hebak2 & allz penjalan kaki .
hehe , actually aku kosong . aku tara tau mau bicara apa .
aku sebenarnya penat . hari ini aku bangun 6.30 . agak lambat situ .
selalunya awal .
solat subuh laik . tapi mmandangkan aku baru fight dgn org jepun tpaksa laa aku escape ! opss ,
bukan escape oke . cuti laa konon .
hmm , sampai ja pejabat pegawai da dtg tanya mana borang itu ini .
ouh encik ensomboy ..
saya tidak tahu menahu pasal benda tuh . bukan aku yg buat tuh . em , serabaii trus aku . terkaku sketika .. pejabat lum beroperasi kw dah dtg yaa . xpa .. aku layan kw bagus2 .
aku cari dgn kemampuan ku . dlm ati (sabar jak laa)

then , bila aku rasa penat begini tetiba aku mengelamun . aku rasa diriku rendah btl .
bila sku igt org2 yg aku sayang berfikir aku sejenak - aku ni sesuai ka utk kw !
hm , knapa kw syg aku ? kenapa kw xtinggalkan aku ? ah ah ah ah ?
bnda tuh selalo bermain di minda ku . yeala . aku xnafikan yg aku mmg xsempurna .
aku org ssh . aku xlawa mcm awek2 d luar sana yg ala ala hana tajima .
aku xpndai dress mcm tuh . aku xpndai belawa ala ala celebriti gitu . body aku x lawa mcm potongan model . sumaa laa ! aku serba serbi kurang !

tp aku heran napa korang sayang aku ?
apa sebenarnya yg ada pada aku nii . aku manusia biasa jak laa .
kita sama jak makan nasii . a'haaa . mmg laa . huhu . tp dorang cakap aku baek =.=
yeaka ? haha , whatever laa . aku jugak sayang korang suma .
waaaaaaaa' terharu gitu . hm , sudala wahai cik laila . kw sebernarnya lawa + cute + manis & paling penting kw manja . idaman setiap lelaki !!! wahahha = menyedapkan ati sendri jak .
berangan jak mau nya . heii . oke . aku punya story suda melalut laa . keluar masuk tajuk .
hahaha .

apa2pun , aku harap lepas ni & seterusnya hari2 ku indah2 belaka .
okke . bgtu jgk dgn blogwalking2 kesayangan ku . enjoy ur day .even ada masalah jgn laa dfikirkan sgt . ambik masa tuk santai . g pantai ka , g tgok wayang ka .
mana2 laa u allz . janji korang bahagia kan kan kan .
oke laa murid2 , sampai di sini sahaja pembelajaran kita pada hari ini .
sampai jumpa esok oke .
tarrrraaaaa . SALAM~
www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

No comments:

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya