Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

HAPPY GILAK !


Selamat hari malaysia kepada semua warga malaysia .
yeahh , malaysia bolehh .
semoga keamanan & kemerdekaan yang kita kecapi ini akan terus berkekalan .
hmm , actualy today is our day .
so that , i want to wish happy annivesary to my sweet
heart Abd Rahman Bin Abdul Razak . Sweet couple 1 year 8 month .
wahh , ndak lama masuk 2 tahun sudah . Ndak terasa yaa . erm , Terima kasih sayang sebab sudi menerima diriku yang serba serbi kekurangan ini .
ku akui , aku tidak sempurna sayang . tapi akan cuba untuk mengembirakan dikau . hehe . makasii jgk selama ni byk bagi tunjuk ajar , dorongan dan semangat .
paling utama , Terima kasih sebab menyelamatkan nyawa ku .
biarlah kita2 sak yg tw yaa . bila aku ingat tragedi tuh , jujur aku mc trauma . smpai skg aku xdpt lupa . then , Terima kasih juga sebab luangkan masa bersama saya untuk berjumpa dengan
orang yg aku cari selama ni . Terima kasih kerana menyayangi ku & sentiasa berada di sisi ku dikala suka & duka ku . TERIMA KASIH sayang . Even hubungan kita ni belum sah , aku akan sentiasa berdoa agar hubungan kita direstui & dirahmati . insyaALLAH .
percayalah laa sayang , aku amat menyintaimu . hehh . jiwang ehh .
kau laa satu2 nya . tiada duanya atau tiganya . hehehe .
hmm , whatever laa . janji kita happy kan ..
once again . SELAMAT ulangtahun sayangku .
I Love So muchhh .


www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

No comments:

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya