Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

alKISAH balik KAMPUNG

Happy Holiday . Selamat berhujung minggu . Seminggu penat di oFFice apa salah nya kita balik kampung . jenguk mak bapak serta adek2 kat kampung tuh . hehe . perghh , rindu nii mmg xtertahan di aty nak blik . huhu . seperti besa driver aku hantar g terminal . even agak lambat ! jam sanasini ! suma nak cepat . aku dengan mukak jeleknya ddk d belakang . bebalik driver tgok cermin depan . haha . tetiba driver ku ckp "okey ka BOSS" sakit aty aku ni xhilang lagi . apa tidak nya , janji jam4 ambik aku d hopis ! sekali datang jam5 . uhh , bus pun dah abes laa !

still dgn mukak geram , lalu si driver pun trep2 racing d highway even sasak ala ala d pasar malam ! huuu . seram jugak aku , smpaikan jari jemari & kaki ku cool habes ! whatever laa , janji smpai d terminal .

setengah jam kemudian.....
:65::65::65::65::65::65::65::65::65::65::65::65::66::66::66::66:


wahh , mukak ku yg tadi nya amat jelek tetiba tersenyum lebar . apahal ? huhu , sebab nya aku mc xketinggalan keta . so maksud nya dpt laa aku blek kan . kalo nda terpaksa laa driver yg aku sayang ni hantar aku smpai uma . ada sanggup ka sayang ? hekhek . btw , thanks so much my dear driver . ssh2 jak hantar aku biar pun dibebal bebel . HAKHAK . siap bayarkan aku tambang lagi . baik beno driver aku nii . hehe . sudah lah .

setelah siap urusan aku pun nek dalam keta laa . syukur laa aku ddk pling tepi skali . Agak sempit sebb org sebla aku ddk tuh 'big show" . haaa , tp xpa laa janji aku selamat sampai .
awal perjalanan jak oke , lepas aku makan minum sedap2 sbb agak kebuluran dr pagi xmakan . tuh pun makan makanan ringan jak . ndak lama org seblah aku tuh kena call . sapa call aku pun xtw / start jak dia bcakap mcm mw pengsan & muntah pun ada . adoiiiii makkkkkk ! bauknya napas dia .. erghhh . tahan jak aku . xkan aku nak ttp mlut kan .. terasa pula dia . aku ni tw hormat org gak . HAHAHHAHAHAH .
errrr , lama nya dia bercalling , x ketahanan suda aku ! makanan yg aku makan pun mcm mau terkeluar balik . apasal mulut kau bauk sgt eh ? kau xbrus gg ka ? gg kau blubang ? hmmm , aku sndri pun xtw . mulut aku pun bauk gak tp xda laa smpai mau bagi suma org dlm keta tuh hidu . dah laa guna aircond ! haaaa , pastu dia MENGuap lagi mcm ular mau makan gajah . agak2 laa kalo mau menguap kan . ttp la mulut baii . kau fkir kau sorang jak pndai mguap ka ? kalo wangi xpa ! ni bauk mcm bangkai 3 minggu ! hahaha . jahat nya akuu .. tapi tapi kau bha mulakan .... eh sudah laa .. buat kau yg bauk nafas tuh urajin2 laa ya berus gg . hehe . opsss Sorry . lepas jak aku turunn dari keta baru aku rasa selesa . fuhhh ~ selamat aku bernafas . Hahaha .

cukup2 syukur Alhamdulillah aku selamat gak sampai . hehe . Cuti yang amat mengHAPPY kan aku . Thanks mum =)


www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

No comments:

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya