Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

remaja yang bernafsu Kuda !!




:: Dear Readers : Assalamualaikum & happy saturday ::
hampir sebulan saya xhapdet belog comot neh . hehe , actually saya kering idea .
saya xtau mau tulis apa . hee , besa laa otak selalo kosong .
haha , terdetik saya nak tulis entry pasal remaja zaman sekarang ni . lelaki or gadis sama jak .
sekarang macam2 cerita : orang buang bayi la , kelar bayi laa . bunuh diri laa and so on .
dah banyak kes begini . suma nya pasal perasaan binatang . yeala . kalo dia waras xkan nak buat bnda ni suma . cuma binatang jak yang buat begini . haaa . dah tuh , orang islam plak yang bangga & mengagungkan benda begini . dah tuh , BERtudung pula .
haaa , saya sebagai seorang yang bertudung terasa malu pulak . oke laa , kita tgok sama2 pic kat bawah ni .

:: makk aii , bangga sangat dengan rokok . besa laa remaja baru muncul
haha . orang lain dah stop merokok , dia baru nak setat .


:: haa , ni pulak remaja kegersangan . xtertahan dah . tgok buat F***
lagi . heiii , perempuan2 .

:: erghh , ampun aku . ni tahap gaban dah ni . nafsu kuda orang bilang . haha .
bajet glemor laa kan . ala ala barat sehh .


haa , itu jak gambar yang saya mampu share . agak sensor bukan .
ini laa tabiat remaja yang mereka bangga2 kan sekarang ni .
maklum laa , dunia mau kiamat sudah .
no one is perfect right ? but , ingat2 laa dunia dah tua yaa .
jangan terlalu ikutkan nafsu . naya kang .
untuk kita semua . peace



www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

No comments:

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya