Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

Ada ku kesah ?!

hey Assalamualaikum . ergghh , banyak nya nyamok di umaa nii . perghhh sengatannya saket sekali . wehh , kawankawan . u all ada baca entry saya ? dekat bawah toh . wahhh , hangat sekali title nya . sampaisampai ada orang tuh terasa beb . kesiannn . maka saya xda mention nama sapasapa oke . sudah terang lagi bersuluh dia terasa ! oke fine !


Aku sangatsangat simpati oke . waduhwaduh , bear tuhan saja yang tau . haha . lagipun saya bukan mau tau sangat sapakah gerangan orang tuh . ndak urus oke . Dia terasa lantak dia laa . Saya bukannya ada mention nama sapasapa . c abu ka , c minah ka , halimah ka . weiii , xda oke . panasss kau bebs ? lekkk luuuu . sorry to say yaa .
chau ! www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

3 comments:

The FdK said...

sama mcm apa yg fdk lalui skrg...ada org slh pa'am dgn fdk hnya krn title shj...laila pun alami bnda yg sama ke...? sape manusia 2...?

LAILA said...

hehe . xtau laa saya fdk . tetiba jak dia comment . haa , xpuas aty laa tuh . mmg terasa orang tuh . xpa laa . janji saya bukan maksudkan dia . siap guna anonymous lagi . ehh , lawak siottt :)

Ladylike said...

huhu, biasala tu,
siapa makan cili dialaa yg terasa pedasnya^^ huhu

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya