Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

TANDA TANYA?

SELAMAT PETANG bebeh bebeh.
Hari ini saya takda kelas oke. So boleh laa bersenang hati duduk di rumaah. Biarpun sebenarnya saya kesunyian. housmate yang len suma pegi berjoli. Then yang selebihnya sedang membuai mimpi. ZZZzzzzZZZ. Hehe . Bosan hadap facebook yang berbagai ragam. hmm, saya semakin bosan dengan facebook ni. Sudahlah pandai remove friend. sudah pun timeline yang gile siot ni tersangatlah menjengkelkan. habis suma di publish .

dear gurl , i tak sengaja nak remove u. toksah laa mau fikir yang bukan2 oke. actually , i dah lupakan sumanya . dia dah bagi explain dengan i sumanya . Dia main2 jak sebenarnya. i faham sangat2 . tapi tau laa naluri perempuan macamna kan. perasaan cemburu yang xkan pernah ada hentinya. i tak salah kan u. Ehh , sudahlah . HAHAHHAAA.

Saya harap apa yang saya harapkan pada tahun ini sumanya berjalan lancar dengan jayanya. saya harap dengan usaha saya ni, saya akan berjaya menamatkan pelajaran saya . wish me luck oke . xsabar menanti hari Ahad ini. Our sweet 2 years. saya doa juga semoga orang2 yang saya sayang sentiasa akan bersama saya ketika suka & duka. Love u all ")

k baii . see u soon ") salam. www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

1 comment:

DOMU-KON said...

faceboom boring sngt2..stuju tang tu

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya