Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KESAYANGAN KU !

CHANTEK

Happy semester break, enjoy our holiday especially buat budak-budak POLITEKNIK biarpun hanya seminggu. At least cuti kan kan. Actually, saya sudah bohsan berblogging ni. BOSAN + keringg, well saya bukan orang seni, pandai berkata-kata. Jauh sekali dengan mereka. Saya xpandai buat ayat-ayat power ni. HAHA. Kekurangan idea sangat-sangat.

okey, just forget it. hmm, hidup ini sangat tidak adil kan? Sepertinya apa yang berlaku dalam hidup ini semua disebabkan saya, semua menunding jari dan menyalahkan saya. Yeahh its call "trouble makers" okey, thanks for those people, Betulah cakap "orang". Manusia hanya nampak kesilapan orang lain tapi salah sendiri xpena pun nampak. Its Amazing bukan.

But its okey, janji saya tau apa saya buat dan "DIA" nampak akan semuanya. www.tips-fb.com
JANGAN malu JANGAN segan LIKE SEJA

1 comment:

Jerr said...

Haha, hidup ni adil, manusia yang tak adil :)

Copyright@Semua Yang Tertulis Adalah Si Laila Punya